maandag 4 maart 2013

 Hallo allemaal!

Zoals ik al op twitter heb gezet, had ik afgelopen zaterdag een nailart pakket gekocht! 




 Het volgende zit erin:

8 Nailartpennen/stripers.
Gebruiksaanwijzing, Briefje met alles in het pakket en een ontwerpkaart
Rhinestones, goude glitter en een kwastje.
Stap voor stap DVD.

Ten eerste de nailartpennen/stripers. Ik vind ze zelf erg fijn. Ik had er al een paar van Pink Tease (van de Intertoys) maar de ''pennen'' daarvan doen het slecht en ik vind de kwastjes ervan te dik. Bij deze is het een ander verhaal. Deze kwastjes zijn mooi dun en de ''pen'' is ook erg makkelijk in gebruik.

Daarna krijgen we de gebruiksaanwijzing. In het boekje staat doe je de pennen moet gebruiken en er staan een aantal basistechnieken in. Daarnaast staan er ook een aantal leuke ontwerpen en er wordt bij beschreven hoe ze kunt maken.

Er zit in het pakket een kaart met allemaal verschillende ontwerpen erop op zowel de voorzijde als de achterzijde.

 Er zit ook een blaadje bij van alles wat in het pakket hoort te zitten. Op het blaadje staat '' Dit product werd in de fabriek gewogen om te verzekeren dat er geen onderdelen ontbreken.''  Dit vind ik erg goed!

Dan krijgen we een zakje met Rhinestones, een flesje met goude glitters en een kwastje. Dit spreekt wel voor zich.

Als laatste hebben we de stap voor stap dvd. Ik heb pas een stukje van de dvd gezien. De dvd word onderverdeeld in verschillende onderwerpen; UV nails, Quick Dip Acrylics, Nailwrap, Nailart, Nail Foils, Airbrush Nails, Pop Acrylic Nails, Electric Nail File en Perfect Feet. De enigste die ik gezien heb is natuurlijk nailart! Op de dvd worden verschillende technieken en ontwerpen beschreven wat ik erg leuk vind om te zien!

Het pakket is tekoop bij de Kijkshop voor €49,99 en ik vind persoonlijk dat het zijn geld waard is.

Laat me weten wat je ervan vind!
Groetjes Sheila.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten