donderdag 14 maart 2013

Review: Baked Eye oogschaduw van de Etos.

Hallo allemaal!

Vandaag doe ik een review over de Baked Eye oogschaduw van de Etos.

Zoals vaak liep ik de Etos binnen op het station in Den Bosch en ik zag daar het mooie oogschaduwtje liggen en natuurlijk heb ik hem meegenomen! 


Ten eerste de verpakking (het doosje). Ik vind dit toch wel erg leuk. De applicator wat erbij hoort zit eigenlijk aan pinnetjes vast wat ik erg leuk bedacht vind! Wel is de vorm van de applicator wat onhandig in gebruik maar ik heb hier vrij weinig last van want ik gebruik toch mijn eigen make-up kwasten.

De oogschaduw zelf vond ik in het begin toch tegenvallen. Hij valt gewoon niet erg op en ik wil met zo'n oogschaduw wel opvallen! De oogschaduw is gewoon niet genoeg gepigmenteerd wat ik erg jammer vond toen ik hem net probeerde.

De oogschaduw op mijn hand.







Later probeerde ik hem in combinatie met andere oogschaduw en toen vond ik het toch wel erg leuk staan. (Sorry ik heb hier geen foto van!) Dus uiteindelijk vind ik de oogschaduw toch erg meevallen.

De Baked Eye oogschadow kost ongeveer €4,- (sorry weet de prijs niet meer precies) en er zat bij mij nog 25% korting op maar ik weet niet tot hoelang die actie nog duurt.

Wat vinden jullie ervan?
Laat het me weten!

Bedankt voor het lezen! xxx Sheila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten