zondag 24 maart 2013

Jaren 50 look!

Hallo allemaal! <3

Vandaag had ik zin om een look te maken. Niet alleen met make-up maar ook met het kapsel erbij.

En dit is de look die ik vandaag gedaan heb:






Het is een look van de jaren 50. Zoals op de foto te zien is heb ik mijn haren in een soort grote kuif zitten. Het is eigenlijk naar achteren gedraaid. De rest van mijn haren zitten op een staart.





Op deze foto is de make-up beter te zien. Ik heb hier geen nepwimpers meer op. Ik vond ze niet mooi en heb ze eraf gehaald.


Ik ga alle producten laten zien die ik gebruikt heb en ik leg stap voor stap uit hoe ik dit gemaakt heb.

Als eerste ben ik begonnen met een concealer. Ik heb er eentje van de etos gebruikt. De lichtste van het doosje. Ik heb toen al mijn rode plekjes bedekt. Dit heb ik gewoon met mijn vingers gedaan.


 Daarna ben ik begonnen met de foundation. Zoals ik al had vermeld op twitter heb ik normaal een foundation van Catrice maar die is echt bijna op. Omdat ik mijn make-up al een keer gedaan had heb ik er een gebruikt van Miss Sporty. Ik vind hem niet zo geweldig dus ik ga zo snel mogelijk een nieuwe kopen van Catrice.


Ik heb de foundation aangebracht met een sponsje.




Daarna heb ik poeder gebruikt om glimmen tegen te gaan. Deze is van Paris. Ik ben ook van plan een poeder te kopen van Essence deze is transparant op de huid, het gaat glimmen tegen en zorgt ervoor dat je foundation goed blijft zitten.





Dit heb ik gedaan met deze kwast:





Daarna ben ik begonnen met mijn wenkbrauwen. Ik vind mijn wenkbrauwen niet echt lelijk maar dit zorgt toch voor wat rust in je gezicht. Ik heb dat gedaan met een wenkbrauw setje van Catrice.Ik heb de onderste kleur gebruikt.


De volgende kwastjes heb ik daarvoor gebruikt:



Daarna kwamen mijn ogen aan de beurt. Als eerste heb ik een eyeliner op die naar buiten loopt in een punt. Daar heb ik een eyeliner van de Hema voor gebruikt.






Daarna deed ik mascara op:






Daarna deed ik nog een liplacquer op van Rimmel London. Dit is de 400 Big Bang van Apocalips.




En dit was mijn look. Als jullie precies willen weten hoe ik mijn haren gedaan heb laat het dan weten op twitter of via aan reactie op de blog zelf. Laat ook weten wat je ervan vond!

Bedankt voor het lezen!

xxx Sheila <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten