woensdag 20 maart 2013

Een look met MAX oogschaduw palet: Nude.

Hallo allemaal!

Zoals jullie hebben kunnen zien in de action shoplog heb ik een MAX oogschaduw palet gekocht genaamd Nude.

Nu heb ik hier een look van gemaakt!:)


Ik heb verschillende kleuren van de palet gebruikt. Ik heb op de foto's ook nepwimpers op van MAX. Die ik trouwens echt geweldig vind!



Op mijn lippen zit een lippenstiftje ook van MAX genaamd: Fabulous Orange. Ik vind het een mooi lippenstiftje en het lijkt net of ik gewoon labello op heb.

Mijn wenkbrauwen zijn gedaan met ''eyebrow set'' van Catrice en de Eyeliner komt van de Hema :)


Op deze foto kan je de wimpers beter zien!

Verder draag ik heel dunnetjes een foundation van Catrice. Het is de Infinite Matt foundation in 010 light beige. Volgens mij is deze uit de collectie maar ik weet het niet zeker. De mijne is bijna op en ik ben er heel tevreden over. Weet iemand of deze nog verkocht wordt? 


Wat vinden jullie ervan? Laat het me weten!

xxx Sheila <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten