zondag 24 maart 2013

Fogan Swatches.

Hallo allemaal!

Ik had gister op de vrije markt in Cuijk verschillende nailart spulletjes gekocht.






Ik wil de 2 nagellakjes van Fogan swatchen! Dit doe ik op de nepvinger haha.

Ik begin met het groene lakje. Dit nummer 04. Ik vind het kleurtje erg leuk! Het is een leuk groen kleurtje die me erg doet denken aan kerstmis.





Maar toch vind ik deze lak een beetje een tegenvaller. Hij lakt niet fijn. De lak is erg dik en je ziet strepen.
Ik vind het kleurtje zelf erg mooi maar hij lakt gewoon niet fijn.


Het andere lakje wat ik gekocht had is nummer 11.
Het is een lila achtig lakje met shimmers erin.


Hij droogt een beetje matt op waar ik erg van onder de indruk ben! Dit vind ik een erg mooi lakje maar hij is ook niet zo fijn in gebruik. Ik vind hem wel fijner dan het andere lakje.





Deze had ik voor €1,50 gekocht. Maar volgens mij kan je lakjes van Fogan ergens anders wel goedkoper kopen. Ik vind de kleuren erg mooi maar het lakken zelf valt wat tegen. Toch ben ik wel blij met deze aankoop.

Wat vinden jullie ervan? En zouden jullie deze lakjes kopen?

Laat het me weten!

xxx Sheila <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten