donderdag 7 maart 2013

Goede avond allemaal!

Zoals ik al op twitter had laten weten heb ik hier mijn eerste shoplog! Het is wel maar een korte want zoveel heb ik niet gekocht :)

Meteen uit school ging ik naar de kappersgroothandel Knegtel. Hier kom ik altijd als ik extra kappersspullen nodig heb voor mijn opleiding. We hadden een kappershow van sexyhair. Wat een kappersmerk is voor verschillende producten. Ik was nieuwsgierig naar het volgende product:



Ik had ''What a tease, Backcomb in a bottle'' gekocht van de Big Sexy Hair lijn. Deze spray zorgt ervoor dat je de volume krijgt die je normaal krijgt als je toupeerd (ook wel teasen of terugkammen genoemd). Je pakt eigenlijk een pluk haar/ een gedeelte van je haar waar je die volume wilt hebben en spuit die spray erin. Je laat dan niet de pluk ineenkeer vallen maar je haalt er telkens een klein plukje uit die je laat vallen (een beetje alsof je een banaan pelt). En poef je hebt volume zonder te touperen! Ik raad dit erg aan want ik vind dit product gewoon geweldig! Het is makkelijk en je bent  snel klaar. Je beschermd er ook je haar mee want touperen is niet goed voor je haar.  Ik had het voor €10,30 bij de Knegtel (kappersgroothandel) Maar dat is wel met de korting die ik krijg.

Daarna liep ik door naar het Kruidvat omdat ik eigenlijk benieuwd was naar de nieuwe collectie nagellak van Catrice. En ja hoor er zaten allemaal mooie nieuwe lakjes in. Ik kon dus niet kiezen en heb er dus alsnog geen van meegenomen.



Wel heb ik een ander lakje uit een voordeel bak geplukt van Catrice.
Het lakje is van de Neon Naturals limited edition en het heet Little Miss Sunshine.
Een erg mooi geel lakje met kleine glittertjes erin. Ik had het lakje voor €1,-

 

Ook had ik een nieuw setje valse wimpers meegenomen omdat het vorige setje wat ik had gekocht ''zelf klevend'' zou zijn wat dus niet was. Ik kon geen aparte lijm vinden dus heb ik maar nieuwe meegenomen. Ik draag ze zo in het dagelijkse leven niet maar ik vind ze leuk om te dragen naar meetings. Ze waren voor €4,99 ook bij het Kruidvat.

Als laatste liep ik naar de Kijkshop omdat ik de vorige keer een leuk koffertje zag. Ik had spijt gekregen dat ik hem niet mee had genomen dus ging ik hem alsnog halen.


De bovenste deel van de koffer kan je naar de zijkant openmaken. Er zit een slotje op dus je kan hem op slot maken als je wil. In de koffer zitten 2 bakjes die je omhoog kan halen zodat de onderste ruimte ook zichtbaar word. Het is een stevig koffertje en ik ga het voor mijn make-up gebruiken (Misschien voor mijn visagie spullen volgend jaar). Het koffertje is te koop bij de Kijkshow voor €19,99.


Nou dit was mijn eerste shoplog. Dus laat me weten wat je ervan vind!

Bedankt voor het lezen! xxx Sheila



Geen opmerkingen:

Een reactie posten