maandag 18 maart 2013

Shoplog van action spulletjes!

Hallo allemaal! <3

Omdat ik op maandagen altijd vrij ben, had ik besloten om vandaag naar de stad/action te gaan.
Gewoon om wat dingetjes te scoren. Uiteindelijk was ik alleen naar de action geweest en ik kan je wel zeggen dat ik me daar behoorlijk heb uitgeleeft!


Ik zal beginnen met alle make-up artikelen. :)

 Als eerste heb ik gezocht naar de Quatro Baked oogschaduw want @glamouristegirl had die ook gekocht en uitgetest en ze vond hem voor een budget oogschaduw erg goed!


 Ik heb zoals hier te zien is vijf verschillende doosjes gekocht! Wat ik leuk vind is dat ze de verschillende setjes ook namen gegeven hebben! Links bovenin heet 427 Grey combo. Nu verder naar rechts: 535 Gold, 472 Black & Beige. Het doosje links onder: 471 Brown & Beige en de laatste: 429 Sweet Summer!
Ik heb ze alleen even op mijn hand geprobeerd gehad en ze zijn goed gepigmenteerd! Per doosje zit er een enkelzijdige oogschaduw applicator in. Ik kan niet wachten om ze te proberen! Ze zijn €1,29 per stuk.

Ik zag ook hele mooie oogschaduw paletten liggen! Ik wist dat @DontMaskMe er eentje van had en ik besloot alle drie de verschillende mee te nemen. Het zijn mooie doosjes en er zit een handige spiegel in!
 Er zitten 18 verschillende oogschuwtjes per doosje in! Er zitten ook 2 dubbelzijdige oogschuw applicators in. Ik gebruik ze nooit maar het is wel fijn voor diegenen die ze wel gebruiken.
Ook deze hebben namen. Links: 03 Nude, Midden: 01 Multicolor, en rechts: 04 Color me Crazy
Ze zijn mooi gepigmenteerd maar ik vind het een nadeel dat de doosjes erg zwaar open gaan maar voor die prijs tja echt een aanrader zou ik zeggen! Ze kosten €1,49 per stuk. De moeite waard toch?

Ook kon ik deze 2 lippenstiftjes niet laten liggen! Op de verpakking staat:
- Blijft lang mooi
- Geeft een perfecte dekking
- Met vitamine E en Aloƫ Vera
 

Ook deze hebben namen. Links: Hot Pink, Rechts: Fabulous Orange.
Ik heb Hot Pink al geprobeerd en ik vind ze tot nu toe echt geweldig! Ze ruiken en smaken naar tic tac en het lijkt net alsof je een labello op je lippen hebt. Het aanbrengen is ook erg makkelijk en fijn!
De kleur dekt goed alleen echt super lang blijft het niet zitten. Het is ook weer niet zo dat het er meteen vanaf is. Deze €0.89 per setje van 2.

Verder heb ik ook wat leuke spulletjes voor je haren gekocht.

Om te beginnen had ik haarlak gekocht. En dat was ook nodig want de mijne was op en ik gebruik er wel wat van zo haha.

Dit is de haarlak van Style Hairspray. Deze is de Ultra sterke fixatie en dat is de 4de en sterkste sterkte. Het is ook een ''Lightweight Formula'' ook wel een lichtgewicht formule. Dit wil eigenlijk zeggen dat de haarlak je haar niet verzwaard. Ik heb hem nog niet echt goed geprobeerd. Ik heb hem eventjes gebruikt maar dat was in combinatie met mijn andere haarlak die ik dus vandaag opgemaakt had. De prijs is €1,99 en het is een behoorlijke fles want er zit 625ml in. Ik ben er erg benieuwd naar en als hij fijn is blijf ik hem zeker gebruiken want ik ga gewoon snel door mijn haarlak heen en het kost dus ook behoorlijk veel geld.

Ik heb ook een setje met verschillende kammen gekocht. Ik heb genoeg kammen op school liggen want ik doe een kappersopleiding maar ik neem die spullen toch niet graag mee naar huis.


 Op de verpakking staat dat de kammen onbreekbaar zijn. Dit geloof ik niet. Ik heb wel een sterke greep door de kappersopleiding en ik kan dus deze kammen zo kapot hebben. Ik ben benieuwd hoelang ik deze heel houd. Deze kosten €0,99 per set van 5 kammen.

Verder heb ik 2 setjes schuifspeldjes gekocht in zwart. (€0,39 per stuk), een soort strik voor in je haren (€0.59 per stuk) en een clip in extension met veren eraan! Die vind ik persoonlijk erg leuk! Die kostte €0.79 per stuk.




Nu komen wat nailart spulletjes! Te beginnen met 2 nieuwe setjes met stripers! Ik had er al eentje met de kleuren Lime Green, Neon Yellow en Magenta. Dat is een setje met Neon stripers.



Nu heb ik 2 andere setjes gekocht, met het linkse setje: Deep Purple, French Pink en Paris Pink. Het rechtse setje bestaat uit: Orange, Nude en Sweet Red. Deze setjes kosten €1,39 per stuk.

Ik kon deze ook niet laten liggen. Wat een mooi kleurtje zeg!


Dit is Broadway Blue. Ik vind het een erg mooi lakje maar ik heb hem nog niet geprobeerd op mijn nagels. Hij kost €0,49.

Verder heb ik 2 setjes nagelstickers gekocht (€0,69 per stuk) en ik heb een setje met 5 nagelvijlen gekocht (€0,49 per stuk).









En als laatste qua nailart spulletjes heb ik een manicure setje gekocht.









Deze is erg makkelijk om mee te nemen in je tas. Met een leuk buitenkantje! Het setje is 7 delig en alles wat je nodig hebt zit erin. Hij kost €1,89 per stuk.


En dit zijn een beetje de overige spulletjes.

Als eerste nepwimpers! Jullie weten al van een eerdere shoplog dat ik ze alleen op meetings draag. Ik draag ze liever niet in het dagelijks leven.


In dit setje zitten 3 verschillende paren nepwimpers. Het zijn aparte doosjes en in elk doosje zit een tubetje met wimperlijm. Ik vind ze erg mooi en ik wil binnenkort een look maken met een van deze wimpers op. Deze kosten €0,89 per set van 3.


Een pakje met Coconut Care Facial Cleansing Wipes. Dit zijn gewoon reinigingsdoekjes. Ik had er al van de etos. Die zijn niet slecht maar die irriteren mijn huid een beetje dus ik kreeg deze als tip van iemand! Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik ben er wel benieuwd naar! Deze kost €0,79 per stuk.


Ook kon ik deze pincet niet laten liggen. Ik vond hem erg leuk met het printje erop. Deze kost nu €0,55 maar ik weet niet hoeveel hij normaal kost.


Deze had ik ook maar meegenomen. Er zitten diamantjes in en ze zijn paars van kleur. Er zit ook een extra setje met die rubbertjes in. Voor de prijs is het geluid niet slecht! Het verbaasde me een beetje. Hij kost €1,65 per stuk.


 Als laatste had ik 2 kleine flesje met aquarius gekocht (0,49 per stuk) en 2 blikjes energie drank (0,27 per stuk).

Dit was mijn shoplog! Ik zal eerlijk zeggen dat ik met het maken van de foto's hier een uur mee bezig ben geweest maar ik vind het leuk dat jullie kunnen zien wat ik gekocht heb, waar je het kan kopen en hoeveel het kost. Ik ga MAX echt toevoegen aan mijn favo budget merken want ik vind het echt een goed merk voor de prijs die je ervoor betaald!

Als jullie ergens een review van willen zien laat het me weten. Wat vinden jullie ervan?

Xxx Sheila <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten