zaterdag 16 maart 2013

Beauty Tips!

Hallo allemaal!

Zoals veel van jullie al op twitter zagen, vroeg ik jullie mij een tip te sturen over beauty. Ik wou daar graag een blog over schrijven. Nu vind ik het aantal tips tegenvallen en doe ik er een hoop van mezelf bij.

Eerst wat tips over make-up! Veel meiden kunnen niet zonder make-up, Ik zelf in ieder geval niet!

@Little_Rave: Pas de kleuren van je oogschaduw aan op je oogkleur en de gelegenheid.

 Wat ze hier mee bedoeld is dat als je je ogen wilt laten opvallen moet je rekening houden met:

Je oogkleur: Als je bijvoorbeeld bruine oogschaduw op doet als je blauwe ogen hebt springen je ogen er veel meer uit dan dat je blauwe oogschaduw op doet.

De gelegenheid: Denk hierbij bijvoorbeeld aan de zomer. Dan kan je veel beter vrolijke en felle kleuren gebruiken dan donkere en sombere kleuren want dat past gewoon niet bij de tijd van het jaar.


                              









 @DontMaskMe: Houd je zomer make-up subtiel. Je hebt alleen hier en daar wat kleur nodig. Bij de ogen en mond vooral. Houd verder je gezicht zo schoon mogelijk.

In de zomer hoef je niet rond te lopen met een dikke laag foundation. Zo kan je ook niet mooi bruin worden. Gebruik gewoon wat oogschaduw en lippenstift/lipgloss en klaar!

@Little_Rave en @DontMaskMe: Breng make-up met zon/echt licht aan anders kunnen kleuren heel anders lijken.

Als je je make-up hebt gedaan bij slecht licht en je komt buiten kan het zijn dat je kleuren anders uitvallen dan je bedoeling was.

@BeautyNailHair_ : Was je kwasten regelmatig anders krijg je rare kleuren inplaats van de kleuren die je wilt.

Ik vind dat persoonlijk niet zo heel erg. Ik ga toch de deur niet uit tot dat ik mijn make-up goed vind zitten. Vieze kwasten bevatten veel bacteriën en daardoor kan je puistjes en onzuiverheden op je gezicht krijgen. Dus was je kwasten! 

@Nailart_addict: Iedere avond goed je gezicht schoonmaken/wassen.

Dit is omdat als je make-up draagt en ook door bijvoorbeeld uitlaatgassen je poriën verstopt raken. Je huid moet kunnen ademen. Ik doe daarom elke ochtend en avond mijn gezicht wassen.


Nu komen er tips over het verzorgen van je nagels en het maken van nailarts. Ik heb hiervoor helaas maar 1 tip binnen gehad dus ik zet er een aantal van mezelf in.

@BeautyNailHair_ : Gebruik altijd een basecoat als je je nagels gaat lakken anders kunnen je nagels verkleuren.

Het verkleuren gebeurd vooral bij donkere kleuren. Maar ik zou gewoon altijd een basecoat op doen.

1: Zorg ervoor dat je nagels 4 dagen per maand rust krijgen. Draag dan geen nagellak.

2: Als je een nailart maakt is het misschien handig om een topcoat al over je basiskleur te doen. Als de nailart zelf dan mis gaat kan je het eraf halen met een wattestaafje met wat nagellakremover zonder dat je de basiskleur overnieuw hoeft te doen.

3: Heb je last van droge en breekbare nagels? Probeer dan nagellakremover zonder aceton! Aceton droogt je nagels uit. Als je nagels echt snel afbreken is het een idee om een nagellak versterker te kopen.  Zelf heb ik ''help me grow'' van Essie. Die stimuleert de groei van je nagels en versterkt ze met 40%. Ik heb er ook eentje van de etos en die is ook prima.


















4: Probeer gewoon dingen uit! Niet bang zijn, als je verkeerd gaat haal je gewoon je nagellak eraf.

5: Zoek voor inspiratie. Bijvoorbeeld op google, youtube of gewoon buiten in de natuur.


Wat vinden jullie van de tips? Laat me weten wat je ervan vind!

xxx Sheila


Geen opmerkingen:

Een reactie posten